“Naučio sam više o menadžmentu i liderstvu tokom prethodna tri meseca korona krize, nego što sam naučio u prethodnih deset godina”, rekao je nedavno izvršni direktor jedne od najvećih nemačkih kompanija. Verovatno nije jedini koji tako misli. Većina generalnih direktora i viših rukovodilaca, nikada se nije suočila sa tako lošim vremenima kao što su ova, i oni se sada trude, koliko god mogu, kako bi održali uspešno poslovanje svojih kompanija. Pred njima je zadatak da pripreme svoju kompaniju za rad u novim uslovima.
Ima određenog adrenalina u svemu tome. Ali, šta se događa kada se adrenalin istroši? Kada nisu samo tri meseca sa lošim vestima, već najmanje osamnaest, koliko stručnjaci prognoziraju da će trajati oporavak ekonomije? Kada je svaki dan malo teži od prethodnog, a kraj nije ni na vidiku? Tada pravi lideri moraju da posegnu duboko i da izvuku ono najbolje iz sebe – i svojih zaposlenih.
Uspešni lideri znaju da je angažovanje zaposlenih u uslovima krize važnije nego ikad, a uloga službi ljudskih resursa mogla bi da bude presudna na tom području i o tome ćemo razgovarati na predstojećem HR Adriatic MeetUP – vebinaru: