Nemačka srednja preduzeća znaju kako da reaguju u krizi
Nemački model vođenja timova je nešto što, jednostavno, morate da upoznate da biste danas uspešno, na dugoročno održiv način, vodili timove u svojim kompanijama, u novim tržišnim uslovima.
Nemački model vođenja timova je nešto što, jednostavno, morate da upoznate da biste danas uspešno, na dugoročno održiv način, vodili timove u svojim kompanijama, u novim tržišnim uslovima.
“Online uživo” treninzi su odlična zamena za tradicionalne “licem u lice” treninge. Značajan broj obuka moguće je sprovesti po ovom modelu, uz povećanu efikasnost u odnosu na tradicionalne obuke “licem u lice” i uz značajnu uštedu vremena, energije i materijalnih troškova.
Gotovo svi vodeći ljudi u kompanijama priznaju, mada nevoljno, da je ova kriza velika prekretnica. Svet više nikada neće izgledati kao pre početka krize . Sada je pred njima zadatak da pripreme svoju kompaniju za rad u novim uslovima. Iskustva iz prošlosti nisu od velike pomoći. Više nego ikada ranije, danas je važna vizija i pogled u budućnost.
Često imamo priliku da čujemo da su dobri pregovarači oni koji brzo razmišljaju “na nogama”, ili, oni koji su snažni govornici, oni koji bolje diskutuju od svog kolege. Naravno, te stvari jesu od pomoći. Ali, u svom iskustvu u poslovnim pregovorima koje je duže od 20 godina, najbolji pregovarači koje sam video u akciji, koji najčešće ostvare cilj koji sebi i svom timu postave u pregovorima, su oni koji su najpripremljeniji i najkreativniji.
Cilj upravljanja vremenom nije da vas pretvori u „mašinu za uštedu vremena“, već da vam pomogne da pronađete vremenske resurse i iskoristite ih tako da stablo vašeg života skladno raste i cveta.
Dočekajte spremni novi talas krize “Umesto da se unapred brinemo, bolje je da unapred razmišljamo i planiramo”. Winston Churchill Poštovani […]
HR Adriatic MeetUP: Covid-19 kriza, ljudski resursi i poslovna edukacija
HR Adriatic Meetup – vebinar
„Uticaj korona krize na rad službi ljudskih resursa i poslovnu edukaciju“
8.maj, 12h, domaćin Dragan Savić
Raditi svakodnevno ili povremeno u kancelariji kod kuće, nije posebna novina. Mnoge kompanije dugi niz godina takav način rada omogućavaju svojim zaposlenima. Druge kompanije su tek nedavno na to primorane virusom korone. Uz nekoliko saveta za organizaciju, motivaciju i koncentraciju, možete uspešno raditi kod kuće.
Poslednjih godina u Srbiji, a i u drugim zemljama, sve se više govori ne samo o profesionalnom stresu, već i o sindromu profesionalnog sagorevanja ili izgaranja zaposlenih (u daljem tekstu ću, kao najprikladniji, upotrebljavati izraz „profesionalno sagorevanje“).